آیا این OK برای بیماران مبتلا به CKD برای غذا خوردن کلپ
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا این OK برای بیماران مبتلا به CKD برای غذا خوردن کلپ

برای همه بسیاری از بیماران مبتلا به CKD، با توجه به کلیه ها اختلال خود، برای حفظ یک رژیم غذایی سلامت ضروری است برای آنها را به تشدید ضایعات کلیوی به تاخیر بیاندازد. کلپ - در اینجا مقاله به شما یک نوع از مواد غذایی غیر معمول در اروپا و امریکا معرفی. امیدوارم که این مقاله می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتر از خود و به تاخیر انداختن پیشرفت بیماریهای کلیوی. تماس با DOCTOR ONLINE برای دریافت اطلاعات بیشتر به طور مستقیم و به سرعت به صورت رایگان.

بیماری مزمن کلیه، معمولا به عنوان CKD شناخته شده است، "قاتل خاموش" برای نرخ آن کم آگاهی، مرگ و میر بالا و مرگ بالا نامیده می شود. وخیم تر شدن بیماری، عملکرد کلیوی بیماران خواهد شد به شدت آسیب دیده و می تواند کار نمی کند به طور موثر به طور معمول. در این مورد، برای حفظ یک رژیم غذایی سالم برای کاهش بار کلیه بیماران و به تاخیر انداختن شرایط بیماری خود سودمند است. جزئیات بیشتر و یا هر گونه سوال شما می توان پیام های زیر را ترک کرده و ما به شما اطلاعات به صورت رایگان به موقع ارائه دهد.

اشنه دریایی یکی از بزرگ مقیاس گیاهان جلبک قهوه ای دریایی است، متعلق به جلبک دریایی. از آن است که ارزش غذایی بالا و ارزش دارویی. اشنه دریایی غنی از پتاسیم، کم کالری و پروتئین متوسط ​​و به همین ترتیب است. Laminine، پتاسیم و کلسیم در کلپ به جذب کلسترول را کاهش می دهد و کاهش فشار خون بالا. علاوه بر این، آن را نیز می تواند ایمنی مردم را افزایش دهد و از بین بردن ادم. علاوه بر این، PUFA (اسیدهای چرب اشباع نشده) می تواند غلظت خون و کاهش angiosclerosis، جلوگیری از CVD (اختلال قلب و عروق).

در واقع، کلپ بسیار محبوب در شرق است، اما در کشورهای غربی نیست. اما به عنوان پیشرفت از تحقیقات، بیشتر و بیشتر مردم کلپ را انتخاب کنید برای بهبود سلامتی می کنند. بنابراین کلپ خوبی برای بیماران CKD است؟ NO، پاسخ مبهم است. این به طور عمده در شرایط بیماری بیماران بستگی دارد. اگر شما مبتلا به نارسایی کلیه تشخیص داده، کلپ برای شرایط بیماری شما مفید نیست. در واقع، در این مورد، مصرف کلپ خواهد بار کلیوی را افزایش و سرعت بخشیدن به نارسایی کلیه.

دکتر و یا ایمیل خود را بپرسید به sjzkidneyhospital@hotmail.com با گزارش بیماری خود را، ما خوشحالیم که شما جزئیات بیشتر به طور مستقیم در اسرع وقت ارائه دهد.





:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: